Reklamace | Neo Nutrition
MENU Košík Účet Hledat

Reklamace

Každou vaši objednávku si vážíme a snažíme se ji vyřídit co nejrychleji a bez chyb. I nám se však občas podaří něco pokazit. Zde naleznete informace, co dělat, pokud něco není v pořádku.


Informace k reklamacím

Záruční doba je stanovena na minimálně 24 měsíců nebo shora ohraničená datem spotřeby zboží a běží ode dne převzetí zboží kupujícím. Při potravinovém sortimentu je datum spotřeby (datum minimální trvanlivosti) vyznačené na obalu. Prodávající je odpovědný za vady zboží nebo služby. Záruční servis zajišťuje provozovatel internetového obchodu.

Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutné oznámit do 24 hodin od převzetí zásilky e-mailem nebo telefonicky. Pozdější reklamace nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznány.

Pokud chcete zakoupené zboží reklamovat, předem nás prosím kontaktujte. Reklamované zboží (nejlépe až po dohodě s námi) nám prosím zašlete na posouzení. Strong> Doporučujeme vám zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou. Zboží nám prosím neposílejte dobírkou.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Neo Group s.r.o.

Partizánska Ľupča 650

03215 Partizánska Ľupča

Slovakia

Po obdržení reklamovaného zboží vás budeme neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se s vámi na rychlém vyřešení problému. Po uznání reklamace vám podle vašeho rozhodnutí reklamované zboží vyměníme kus za kus, případně poskytneme jiný, který si vyberete (do hodnoty reklamovaného zboží). Náklady na dodání nového zboží snášíme my. V případě uznání reklamace máte také právo od smlouvy odstoupit a v takovém případě vám vrátíme peníze .Reklamácia bude vyřízena v co nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamace. O výsledku reklamace budete informováni bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem a spolu se zbožím vám bude doručen reklamační protokol.


Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Zboží, které jste si zakoupili na www.neonutrition.cz, je možné bez udání důvodu vrátit do 14 pracovních dnů od převzetí zboží v souladu s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z z. Od smlouvy je možné odstoupit jen prokazatelným způsobem písemně (listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči (e-mail)). Na odstoupení od smlouvy můžete použít formulář dostupný na naší stránce . Pro stažení formuláře klikněte pravým tlačítkem na odkaz a zvolte možnost "Uložit soubor". Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud jste oznámení o odstoupení od smlouvy odeslali nejpozději v poslední den lhůty.

V souladu s ust. § 7 odst. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:

  • prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze
  • prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen

Zboží, na který se odstoupení vztahuje, je třeba zaslat na adresu provozovatele nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží nám prosím neposílejte na dobírku. Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník.

Adresa na vrácení zboží:

Neo Group s.r.o.

Partizánska Ľupča 650

03215 Partizánska Ľupča

Slovakia

Kupní cenu zboží vám vrátíme nejpozději do 14 dnů na účet, který jste uvedli, pokud se nedohodneme jinak (například poukázka na nákup). Při odstoupení od smlouvy budou vráceny i náklady na doručení zboží v hodnotě nejlevnějšího běžného způsobu doručení. V případě neoprávněného odstoupení od smlouvy vám bude zboží vráceno na vaše náklady. Odstoupením od smlouvy se kupní smlouva ruší od začátku.


9. Alternativní řešení sporů

Pokud nejste spokojen s vybavením vaší objednávky, dodaným zbožím nebo našimi službami, zašlete nám reklamaci e-mailem na info[at]neonutrition[dot]cz. Pokud nejste spokojen se způsobem vyřízení vaší reklamace nebo pokud se domníváte, že jsme mohli porušit vaše práva, můžete podle zákona 391/2015 CFU podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Návrh můžete podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 CFU Seznam subjektů ARS je možné nalézt na stránkách Ministerstva hospodářství SR www.mhsr.sk.

Alternativní řešení sporů může využít jen spotřebitel - fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výšky 5 EUR s DPH.

Stížnost lze podat i prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Dostávejte info o novinkách a slevách