Obchodní podmínky | Neo Nutrition
MENU Košík Účet Hledat

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky


1. Obecné

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží na internetové stránce www.neonutrition.cz. Prodávajícím a provozovatelem se rozumí společnost Neo Group s.r.o., Landererova 8, 811 09 Bratislava, IČO: 46050949, DIČ: CZ684628118, zapsaná v OR okresního soudu Bratislava I, oddíl: Sro, vložka 91086 / B. Kupujícím je zákazník, který na základě kupní smlouvy vstupuje do smluvního vztahu s prodávajícím.

Kontrolní úřad:

Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Inspektorát SOI pro Středočeský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika
odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele
Telefon: 02/58272 172-3; 02/58272 104
Fax: 02/58272 170
Email: ba[at]soi[dot]sk


2. Ceny

Prodejní cena zboží platná pro zákazníka je uvedena u každého produktu. Standardně je zobrazena cena za nejmenší balení produktu. Po zvolení jiné velikosti nebo příchutě je cena okamžitě aktualizována. Tato cena je konečná a zahrnuje DPH. V ceně zboží není zahrnuta doprava. Slevy z prodejních cen nelze navzájem kombinovat.


3. Objednávka

Pro objednání zboží si ho vložte do nákupního košíku. Následně se můžete rozhodnout, zda chcete pokračovat v nakupování nebo nákup uzavřít. Objednávka se provádí kliknutím na tlačítko označené "Dokončit objednávku s povinností platby". Odesláním objednávky zákazník souhlasí s tím, že součástí objednávky je povinnost zaplatit cenu. Bez zbytečného odkladu po zpracování objednávky vám na vámi zadanou emailovou adresu zašleme potvrzení o přijetí objednávky, které obsahuje číslo objednávky, název a specifikaci zboží, údaj o ceně zboží, způsob platby, způsob doručení a jeho cenu, údaj o předpokládané dodací lhůtě zboží, údaje o prodávajícím, případně další informace. Doručením potvrzujícího e-mailu o přijetí vaší objednávky dochází k uzavření kupní smlouvy. Všechny vaše objednávky naleznete v části Můj účet pod záložkou Objednávky.

Podrobný návod jak postupovat při objednávce zboží najdete na stránce Jak nakupovat.


4. Storno objednávky

Pokud si přejete zrušit objednávku, která ještě nebyla vyřízena, co nejdříve nás prosím kontaktujte e-mailem nebo telefonicky a uveďte číslo objednávky. Pokud již byla platba za objednávku uhrazena, peníze vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů na vámi určený účet.

Zároveň si vyhrazujeme právo stornovat vaši objednávku na zboží, pokud vám ho už nebudeme schopni dodat z důvodu jeho vyprodání nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě, pokud se s vámi nedohodneme na náhradním plnění. O stornování objednávky vás budeme neprodleně informovat telefonicky nebo e-mailem. V případě úhrady kupní ceny nebo její části vám budou finanční prostředky vráceny nejpozději do 14 dnů na účet, ze kterého jste zaplatili, pokud se nedohodneme jinak.


5. Dodací lhůty

Dodací lhůta je maximálně 30 dní od přijetí objednávky.

V případě, že objednané zboží máme skladem, odešleme ho nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky. V opačném případě vás budeme okamžitě informovat o odhadovaném náhradním termínu dodání zboží. Při objednávce do 15:00 zboží obvykle odesíláme ještě týž den.


6. Způsob dodání zboží a ceny za dopravu

V případě, že není stanoveno jinak, zboží posíláme kurýrem. Zásilky jsou obvykle doručovány do dvou pracovních dnů po odeslání. Ceny a možnosti dodání jsou podrobně popsány na stránce doručení a platba.


7. Způsob platby

Možné způsoby platby jsou:

- dobírka (platba v hotovosti při převzetí zboží), při dobírce účtujeme poplatek ve výši 25 Kč

- bankovní převod (platba bankovním převodem na náš účet)

- platba kartou online (přes platební bránu WebPay ve spolupráci s ČSOB),


8. Záruka

Záruční doba je stanovena na minimálně 24 měsíců nebo shora ohraničená datem spotřeby zboží a běží ode dne převzetí zboží kupujícím. Při potravinovém sortimentu je datum spotřeby (datum minimální trvanlivosti) vyznačené na obalu. Prodávající je odpovědný za vady zboží nebo služby.

Prodávající ručí zákazníkovi za:

- dodání zboží tak, aby nebyl poškozen

- dodání zboží v takovém množství a sortimentu, v jakém byl uveden na objednávce

- dodání daňového dokladu, pokud si zákazník nepřál jinak


9. Alternativní řešení sporů

Pokud nejste spokojen s vybavením vaší objednávky, dodaným zbožím nebo našimi službami, zašlete nám reklamaci e-mailem na info[at]neonutrition[dot]cz. Pokud nejste spokojen se způsobem vyřízení vaší reklamace nebo pokud se domníváte, že jsme mohli porušit vaše práva, můžete podle zákona 391/2015 CFU podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Návrh můžete podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 CFU Seznam subjektů ARS je možné nalézt na stránkách Ministerstva hospodářství SR www.mhsr.sk.

Alternativní řešení sporů může využít jen spotřebitel - fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výšky 5 EUR s DPH.

Stížnost lze podat i prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.


10. Právo zákazníka na vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Zboží, které jste si zakoupili na www.neonutrition.cz, je možné bez udání důvodu vrátit do 14 pracovních dnů od převzetí zboží v souladu s ust. § 7 zákona č. 102/2014 CFU Od smlouvy je možné odstoupit jen prokazatelným způsobem písemně (listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči (e-mail)). Na odstoupení od smlouvy můžete použít formulář dostupný na naší stránce . Pro stažení formuláře klikněte pravým tlačítkem na odkaz a zvolte možnost "Uložit soubor". Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud jste oznámení o odstoupení od smlouvy odeslali nejpozději v poslední den lhůty.

V souladu s ust. § 7 odst. 6 zákona č. 102/2014 CFU zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:

  • prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze
  • prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen

Zboží, na který se odstoupení vztahuje, je třeba zaslat na adresu provozovatele nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží nám prosím neposílejte na dobírku. Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník.

Adresa na vrácení zboží:

Neo Group s.r.o.

Partizánska Ľupča 650

03215 Partizánska Ľupča

Slovakia

Kupní cenu zboží vám vrátíme nejpozději do 14 dnů na účet, který jste uvedli, pokud se nedohodneme jinak (například poukázka na nákup). Při odstoupení od smlouvy budou vráceny i náklady na doručení zboží v hodnotě nejlevnějšího běžného způsobu doručení. V případě neoprávněného odstoupení od smlouvy vám bude zboží vráceno na vaše náklady. Odstoupením od smlouvy se kupní smlouva ruší od začátku.


11. Reklamační řád

Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutné oznámit do 24 hodin od převzetí zásilky e-mailem nebo telefonicky. Pozdější reklamace nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznány.

Chcete zakoupené zboží reklamovat, předem nás prosím kontaktujte. Reklamované zboží (nejlépe až po dohodě s námi) nám prosím zašlete na posouzení. Doporučujeme vám zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou. Zboží nám prosím neposílejte dobírkou.

Adresa na zaslání reklamovaného zboží:

Neo Group s.r.o.

Partizánska Ľupča 650

03215 Partizánska Ľupča

Slovakia

Po obdržení reklamovaného zboží vás budeme neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se s vámi na rychlém vyřešení problému. Po uznání reklamace vám podle vašeho rozhodnutí reklamované zboží vyměníme kus za kus, případně poskytneme jiný, který si vyberete (do hodnoty reklamovaného zboží). Náklady na dodání nového zboží snášíme my. V případě uznání reklamace máte také právo od smlouvy odstoupit a v takovém případě vám vrátíme peníze .Reklamácia bude vyřízena v co nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamace. O výsledku reklamace budete informováni bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem a spolu se zbožím vám bude doručen reklamační protokol.


12. Zákaznický servis a kontakty

V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na e-mailových adresách a telefonních číslech uvedených v sekci kontakty . Naše pracovní doba je pondělí až pátek, 8: 00-16: 00. E-mailem komunikujeme často i mimo pracovní dobu.


13. Ochrana osobních údajů

Na vyřízení objednávky je třeba zpracovat informace o kupujícím, které mají charakter osobních údajů ve smyslu zákona č. 18/2018 Z.z., o ochraně osobních údajů. Bližší informace o osobních údajích, jejich zpracování a ochraně najdete na stránce Ochrana soukromí.


14. Používání materiálů ze stránky

© 2011 - 2024 Neo Group s.r.o. - Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv užití obsahu (částí nebo celku), jakýmkoliv mechanickým nebo elektronickým způsobem je bez písemného povolení provozovatele zakázáno.


Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím. Jsou závazné pro obě strany. Právní vztahy založené kupní smlouvou se budou řídit ustanoveními kupní smlouvy (tj závaznou objednávkou a potvrzením objednávky, případně individuálně dohodnutými podmínkami), ustanoveními těchto všeobecných obchodních podmínek a příslušnými právními předpisy. Ustanovení kupní smlouvy mají přednost před ustanoveními těchto všeobecných obchodních podmínek a dispozitivními ustanoveními obecně závazných právních předpisů. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně měnit nebo doplňovat tyto všeobecné obchodní podmínky. Jakékoliv změny těchto všeobecných obchodních podmínek nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na internetové stránce www.neonutrition.cz. Právní vztahy vyplývající z kupní smlouvy se řídí vždy všeobecnými obchodními podmínkami účinnými v době závazné objednávky zboží.

Dostávejte info o novinkách a slevách